Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTravers, K. J.
TitelThe Second International Mathematics Study: Purposes and Design.
QuelleIn: Journal of Curriculum Studies, 11 (1979) 3, S.203-10Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Comparative Analysis; Comparative Education; Educational Assessment; Educational Objectives; Mathematics Education; Measurement Instruments; Secondary Education; Surveys
AbstractIntroduces a mathematics survey which will be administered from 1980-1982 to high school students around the world to determine differences among various school systems and to assess how these differences relate to mathematics achievement, interest, and attitudes of students. Compares the projected survey with the first international mathematics study in 1963. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: