Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBehm, Robert J.; Limberg, Steven T.
TitelAccountants and Teachers: Education Aims Are Similar.
QuelleIn: Journal of Studies in Technical Careers, 1 (1979) 3, S.213-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccountants; Business Education Teachers; Comparative Analysis; Course Content; Curriculum Evaluation; Educational Objectives; Q Methodology; Relevance (Education); Technical Reports
AbstractA comparison of accounting instructors and practicing accountants indicates that both groups agree on the emphasis instructors should place on course content items. The results also indicate that the Q-sort is a powerful tool for assessing certain aspects of occupational curricula. (Author/JH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: