Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLutterodt, S. A.
TitelEvaluation in a Developing Context: Constraints on the Evaluation of an Integrated Science Course in Ghana.
QuelleIn: International Review of Education, 25 (1979) 1, S.90-95Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Evaluation; Developing Nations; Evaluation Methods; Formative Evaluation; Integrated Curriculum; Research Problems; Science Curriculum; Secondary Education; Student Characteristics; Teacher Characteristics; Ghana
AbstractThe author describes the evaluation planning done for the Project for Science Integration in Ghana, with emphasis on the contextual limitations in a developing nation concerning the teachers, students, authors, materials, and finances. With careful planning, it was found that illuminating data for instructional improvement could be collected. (SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: