Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLarson, Mildred
TitelRobert Frost as Teacher. A Poet's Interpretation of the Teacher's Task.
QuelleIn: Journal of Higher Education, 50 (1979) 4, S.445-51Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Educational Objectives; Educational Philosophy; Emotional Experience; Higher Education; Individual Development; Learning Theories; Poets; Self Actualization; Student Responsibility; Student Teacher Relationship; Teacher Role; Teaching Methods
AbstractRobert Frost's method of teaching is explained. He saw all education as self-education, not something a teacher can give a student. Frost believed freedom to be a necessity and his method gives the student much freedom while also placing a heavy burden of responsibility on him. (Article originally published in 1951.) (AF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: