Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAsche, Marion; O'Reilly, Patrick
TitelThe Role of Follow-Up in Vocational Education under the New Legislation.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 16 (1978) 1, S.5-12Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Content Analysis; Data Collection; Educational Assessment; Educational Legislation; Employer Attitudes; Federal Legislation; Job Placement; Models; Opinions; Program Descriptions; Vocational Education; Vocational Followup
AbstractThe article discusses the provisions and intent of Title II of the Education Amendments Act of 1976 relating to job placement and employer satisfaction. In evaluating the success of vocational education programs student and employer follow-up data will play an important part. (MF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: