Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAcland, Henry
TitelA Policy Analysis of Reading Achievement in ECE Schools and Non-ECE Schools.
Quelle3 (1977) 3, S.195-206Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterData Analysis; Educational Policy; Primary Education; Program Effectiveness; Program Evaluation; Program Validation; Reading Achievement; Socioeconomic Influences; State Programs; State Surveys
AbstractSchools in California's Early Childhood Education Program (ECE) have lower reading achievement than non-ECE schools; furthermore, schools which are both ECE and Title I score below all others. Three alternative policies are discussed: (1) continued expansion; (2) gradual termination; and (3) stable funding, explaining score discrepancies, and providing compensatory education. (CP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: