Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKukuk, Cris R.; und weitere
TitelNeighborhood Predictors of Reading Achievement in Six Big City School Districts: A Path Analysis
Quelle(1978)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCritical Path Method; Elementary Education; Family Income; Family Structure; Grade 6; Intermediate Grades; Multiple Regression Analysis; Race; Reading Achievement; Socioeconomic Influences
AbstractThe direct and indirect effects of neighborhood characteristics on school-level reading achievement were investigated via path analysis in this study. Race, family structure, income, and neighborhood density were among the variables investigated. (Author/JKS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: