Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBock, John C.
TitelCountervailing Outcomes of Malaysian Education: National Identity and Political Alienation
Quelle(1978)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCase Studies; Credibility; Developing Nations; Institutional Characteristics; Nationalism; School Role; Secondary Education; Student Alienation; Malaysia
AbstractThis analysis of Malaysian secondary schools indicates that the observed high levels of student alienation and distrust within the heterogeneous schools are due to a complex interaction effect between certain internal features and the way they are perceived to be linked to the adult occupational structure. (Author/AM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: