Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPayne, Charles
TitelA Rationale for Including Multicultural Education and Its Implementation in the Daily Lesson Plan
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCross Cultural Training; Cultural Influences; Educational Objectives; Educational Research; Ethnic Groups; Lesson Plans; Student Teacher Relationship; Tables (Data); Teaching Guides
AbstractProvides the public school teacher with guidelines for developing lessons in the everyday act of teaching all subjects in a multicultural setting. Also includes an interpretation of how learning principles should be useful in a multicultural teaching approach and ideas for teaching English, home economics, mathematics, and music in the multicultural classroom. (Author/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: