Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMorello, Vincent J.; und weitere
TitelProblem-Solving Strategies on a Partial Reinforcement Task: Effects of Socioeconomic Status and Cognitive Level
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Ability; Cognitive Development; Elementary School Students; Lower Class; Middle Class; Problem Solving; Reinforcement; Research; Social Differences; Socioeconomic Influences
AbstractTo determine whether cognitive level rather than social class differences influence problem solving strategies, children from two SES levels were matched on cognitive abilities (preoperational, transitional and concrete operational) and administered a partial reinforcement task. (BD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: