Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSherman, Gael J.; und weitere
TitelTraditional Attitudes and Teacher Consistency in Producing Student Learning Gains in the Early Elementary Grades
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitudes; Beliefs; Elementary Education; Elementary School Teachers; Research Projects; Student Teacher Relationship; Surveys; Teacher Attitudes; Teacher Characteristics; Teacher Effectiveness
AbstractQuestionnaire responses of second- and third-grade teachers selected because of relatively high consistency in producing student learning gains on standardized achievement tests (n=30) were compared with responses of teachers working in the same school system at the same grade levels (n=38). The highly consistent teachers were more traditional in their attitudes. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: