Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKauffman, James M.; Badar, Jeanmarie; Hallenbeck, Betty; Lopes, Joao
TitelTeaching Inclusive and Special Education during the COVID-19 Pandemic: Needed Support for Learning and Research of Effects on Teachers and Students
QuelleIn: Support for Learning, 37 (2022) 4, S.589-606 (18 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0268-2141
DOI10.1111/1467-9604.12426
SchlagwörterSpecial Education; COVID-19; Pandemics; Instructional Effectiveness; School Support; Environmental Influences
AbstractThe COVID-19 pandemic drastically altered K-12 teaching and learning and is likely to affect the students' and teachers' futures. This is true for both general and special education. Lingering, long-term issues will affect teachers and students at all levels of education. However, 'silver linings' of the pandemic might nudge education into better practices. Reliable quantitative research of the pandemic's effects is needed, and this includes research of new supports for learning. (As Provided).
AnmerkungenWiley. Available from: John Wiley & Sons, Inc. 111 River Street, Hoboken, NJ 07030. Tel: 800-835-6770; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: https://www.wiley.com/en-us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Support for Learning" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: