Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGriffith, Catherine A.; Hirsch, Shanna E.; Burns, Tracy
TitelImplementing Functional Assessment-Based Interventions in Secondary Settings: Strategies for Overcoming Barriers
QuelleIn: TEACHING Exceptional Children, 55 (2022) 1, S.6-16 (11 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Griffith, Catherine A.)
ORCID (Hirsch, Shanna E.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0040-0599
DOI10.1177/00400599211029675
SchlagwörterSecondary School Students; Students with Disabilities; Learning Disabilities; Functional Behavioral Assessment; Behavior Modification; Student Behavior; Behavior Problems; Barriers; Secondary School Teachers; Data Collection; Observation; Classroom Environment; Intervention; Progress Monitoring; Skill Development; Positive Behavior Supports
AbstractSecondary students with specific learning disabilities (SLD) can often demonstrate skill deficits and problem behaviors in general education classes. Teachers generally understand how to implement intensive interventions, yet may not know how to address skill deficits and off-task behaviors using a function-based approach or may encounter barriers to implementation. In this article, we present barriers to implementation that may occur in secondary settings. To help educators make decisions, we offer recommendations and resources to overcome these barriers to implementing functional assessment-based interventions in secondary schools. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TEACHING Exceptional Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: