Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSmith, Ann; und weitere
TitelThe Effects of Changing Answers on Scores of Non-Test-Sophisticated Examinees
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Research Projects; Response Style (Tests); Skill Development; Test Results; Test Wiseness; Testing
AbstractThe effects of answer changes on test scores of relatively non-test-sophisticated examinees was studied. Findings showed that a significantly greater number of changes were from wrong to right, thus increasing total test scores. Answer-changing behavior may reflect more than learned test-taking skill. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: