Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRodriguez, Diane; Carrasquillo, Angela; Garcia, Eva; Howitt, Diane
TitelFactors That Challenge English Learners and Increase Their Dropout Rates: Recommendations from the Field
QuelleIn: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 25 (2022) 3, S.878-894 (17 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Rodriguez, Diane)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1367-0050
DOI10.1080/13670050.2020.1722059
SchlagwörterBarriers; English Language Learners; High School Students; Dropout Rate; Academic Support Services; Public Schools; Teacher Attitudes; Counselor Attitudes; Administrator Attitudes; Academic Achievement; Graduation Rate; Teaching Methods; Student Needs; Decision Making; New York (New York)
AbstractThis descriptive study surveyed the perceptions of teachers, counselors, and administrators on issues pertaining to school services and academic and instructional challenges of English Learners (ELs) in NYC public high schools. This study attempted to identify factors that increase the dropout rate of high school English learners. In addition, this study sought to identify school services, if any, provided to ELs that improve academic and learning success. A list of recommendations is provided for all stakeholders. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Bilingual Education and Bilingualism" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: