Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRuyter, Mia
TitelTearing down Walls, Opening Doors: Teaching an Art History College Course in Jail during COVID
QuelleIn: International Journal of Art & Design Education, 40 (2021) 4, S.807-817 (11 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Ruyter, Mia)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1476-8062
DOI10.1111/jade.12393
SchlagwörterArt History; College Curriculum; Correctional Education; Institutionalized Persons; Graduate Students; COVID-19; Pandemics; Distance Education; Culturally Relevant Education; Social Justice; Trauma; Asynchronous Communication; Handheld Devices; Affordances; Barriers
AbstractWith no possibility of teaching in prisons in person because of the pandemic, a group of social justice concerned art history graduate students offered a remote learning college course for people incarcerated in a detention facility in the United States. The culturally sustaining and trauma-sensitive course, delivered asynchronously via tablets, was a survey of contemporary art. Because of a quarantine in response to the COVID pandemic, the class had the opportunity to use technology that is new to carceral spaces. The advantages and problems will be discussed. This article will close with practical recommendations for educators seeking to provide similar programming. (As Provided).
AnmerkungenWiley. Available from: John Wiley & Sons, Inc. 111 River Street, Hoboken, NJ 07030. Tel: 800-835-6770; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: https://www.wiley.com/en-us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Art & Design Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: