Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSmith, Amber
TitelCOVID-19 and Informal Education: Considerations for Informal Learning during the Pandemic
QuelleIn: International Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education, 6 (2021) 1, S.122-127 (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2474-2546
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Informal Education; School Closing; Nonformal Education; School Schedules; Educational Technology; Technology Uses in Education
AbstractThe coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic has impacted non-formal education, which includes children's informal learning and social development. Due to the required closings of many informal learning spaces, children have been left without methods to construct their learning physically and socially. This essay discusses how informal learning benefits children, how COVID-19 has interrupted children's receipt of those advantages, and ways in which children, families, educators, and communities can compensate for the temporary closings of informal learning spaces. (As Provided).
AnmerkungenInternational Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education. 6 Delgreen Court, Nottingham, MD 21236. Web site: https://www.ojed.org/index.php/jimphe
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: