Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFung, Fun Man; Lam, Yulin
TitelHow COVID-19 Disrupted Our "Flipped" Freshman Organic Chemistry Course: Insights Gained from Singapore
QuelleIn: Journal of Chemical Education, 97 (2020) 9, S.2573-2580 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Fung, Fun Man)
ORCID (Lam, Yulin)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0021-9584
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; College Science; Organic Chemistry; College Freshmen; School Closing; Distance Education; College Faculty; Barriers; Evaluation Methods; Science Achievement; Foreign Countries; Teacher Attitudes; Science Teachers; Singapore
AbstractCOVID-19 has besieged academic institutions worldwide. As countries closed their international borders and imposed lockdowns, faculty have faced unprecedented challenges in finding alternative modes of teaching and assessment as replacements for the traditional face-to-face classes. In this piece, we describe the journey of the chemistry instructors in managing and overcoming the disruptions we faced teaching a freshman organic course in the time of tight safety measures. We describe the change in assessment modes in our course and the impacts of such changes to our students' academic performance and to our faculty's teaching feedback ratings. (As Provided).
AnmerkungenDivision of Chemical Education, Inc. and ACS Publications Division of the American Chemical Society. 1155 Sixteenth Street NW, Washington, DC 20036. Tel: 800-227-5558; Tel: 202-872-4600; e-mail: eic@jce.acs.org; Web site: http://pubs.acs.org/jchemeduc
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Chemical Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: