Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enClark, Hewitt; und weitere
TitelA Classroom Program Teaching Disadvantaged Youths to Write Biographic Information
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Daily Living Skills; Delinquency; Emotional Disturbances; Exceptional Child Research; Individualized Instruction; Mental Retardation; Mild Mental Retardation; Positive Reinforcement; Prevocational Education
AbstractIndividualized instruction and token reinforcement were used to teach six institutionalized delinquent or mildly retarded adolescents attending a special community living, prevocational class to complete job application forms with the date, their name, signature, address, telephone number, date of birth, and a reference's name, address, and occupation. (LH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: