Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStrand, Bradford; Craw, Michael J.
TitelPEER Golf: A Four-Part Model for Teaching and Improving Course Management
QuelleIn: Strategies: A Journal for Physical and Sport Educators, 32 (2019) 6, S.18-26 (9 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0892-4562
DOI10.1080/08924562.2019.1658000
SchlagwörterAthletics; Physical Education; Teaching Methods; Athletic Coaches; Performance Factors; Skill Development; Athletes; Planning; Learning Strategies
AbstractGolfers are constantly looking for ways to make golf easier, understandable, and consistent in efforts to lower their score and improve their game. Course management is essential for success in golf and is the name given to making smart decisions as one works their around the course. PEER refers to a four-part process (plan, evaluate, establish, recover) that golf coaches can use to help prepare their golfers to play better golf. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Strategies: A Journal for Physical and Sport Educators" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: