Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBlekic, Mirela
TitelStudent Success and the Role of Faculty: One Approach
QuelleIn: Journal of Faculty Development, 33 (2019) 3, S.33-38 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2153-1900
SchlagwörterAcademic Achievement; College Faculty; Teacher Student Relationship; College Freshmen; Teacher Role; Teacher Participation; Adoption (Ideas); School Holding Power
AbstractThe author explores the process for development and implementation of a plan to help faculty identify early risk factors for first-year students and adopt practices to help students overcome difficulties. The article focuses on the importance of faculty participation throughout the process and the role research can play in increasing the probability for successful adoption of new practices. In addition, the article discusses the role of faculty in student success and the benefits and sustainability of the efforts such as this one. (As Provided).
AnmerkungenNew Forums Press, Inc. P.O. Box 876, Stillwater, OK 74076. Tel: 405-372-6158; Fax: 405-377-2237; e-mail: info@newforums.com; Web site: http://www.newforums.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Faculty Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: