Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBillingsley, Berry; Arias, Andrea Ramos
TitelEpistemic Insight and Classrooms with Permeable Walls
QuelleIn: School Science Review, 99 (2017) 367, S.44-53 (10 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-6811
SchlagwörterEpistemology; Secondary School Curriculum; Interdisciplinary Approach; Science Course Improvement Projects; Graduation Requirements; Behavioral Objectives; Educational Strategies; Classroom Techniques; Teaching Methods; Foreign Countries; National Curriculum; United Kingdom (England)
AbstractThe boundaries between subject disciplines in secondary education today make it difficult for students to see their subjects in context. However, examining the secondary curriculum in England shows that there are a wealth of opportunities for making links and helping to develop students' epistemic insight and scholarly thought. This article provides concrete examples of these opportunities and offers a view into ongoing research by the LASAR Centre at Canterbury Christ Church University (UK), which supports teachers in bridging subject boundaries through a strategy called Classrooms with Permeable Walls. (As Provided).
AnmerkungenAssociation for Science Education. College Lane Hatfield, Herts, AL10 9AA, UK. Tel: +44-1-707-283000; Fax: +44-1-707-266532; e-mail: info@ase.org.uk; Web site: http://www.ase.org.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Science Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: