Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAppleton, Eric; Farina, Solange; Holzer, Tyler; Kotelawala, Usha; Trushkowsky, Mark
TitelProblem Posing and Problem Solving in a Math Teacher's Circle
QuelleIn: Journal of Research and Practice for Adult Literacy, Secondary, and Basic Education, 6 (2017) 1, S.33-39 (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2169-0480
SchlagwörterQuestioning Techniques; Problem Solving; Adult Education; Adult Educators; Communities of Practice; Faculty Development; Context Effect; Meetings; Teacher Improvement; Training Methods; Mathematics Teachers; New York
AbstractThis article describes the New York City Community of Adult Math Instructors (CAMI), a math teachers' circle founded in November 2014. The authors share details about their own participation in CAMI to show the professional growth that research-based, peer-led professional development can offer for adult educators. (As Provided).
AnmerkungenCommission on Adult Basic Education. PO Box 620, Syracuse, NY 13206. Tel: 888-442-6223; e-mail: journal@coabe.org; Web site: http://www.coabe.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Research and Practice for Adult Literacy, Secondary, and Basic Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: