Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWorkosky, Cindy; Willard, Ted
TitelAnswers to Teachers' Questions about the Next Generation Science Standards
QuelleIn: Science Teacher, 82 (2015) 6, S.29-31 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8555
SchlagwörterScience Instruction; Standards; Teaching Methods; Elementary School Teachers; Secondary School Teachers; Instructional Design; Performance Based Assessment
AbstractK-12 teachers of science have been digging into the "Next Generation Science Standards" (NGSS) (NGSS Lead States 2013) to begin creating plans and processes for translating them for classroom instruction. As teachers learn about the "NGSS," they have asked about the general structure of the standards document and how to read and use it. This article, part of a series about different aspects of the standards, answers some of the most common questions about the architecture of the "NGSS," from deciphering the codes to understanding the boxes. (ERIC).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: