Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCope, Robert G.
TitelYpes of High Ability Dropouts Who Continue in College
Quelle(1969)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdjustment (to Environment); Classification; College Students; Dropout Characteristics; Dropout Research; Dropouts; Sex Differences; Social Problems; Student Problems
AbstractIn an abstraction from a doctoral dissertation (University of Michigan, 1967), the author concludes that "attrition is not necessarily harmful to the student. Students may be typed according to the following problems: academic, social, social-academic, religious, or too intellective. Types of Institutions to which students transferred are also identified. (Author/AP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: