Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlejo, Anna; Yao, Haogen; Reuge, Nicolas
InstitutionUnited Nations Children's Fund (UNICEF)
TitelTracking Progress on Foundational Learning: Findings from the RAPID 2023 Analysis
Quelle(2023), (19 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProgress Monitoring; Elementary Education; Literacy; Numeracy; Social Emotional Learning; COVID-19; Pandemics; Developing Nations; Foreign Countries; Attendance; Evaluation Methods; Instructional Effectiveness; Mental Health; Well Being
AbstractTransforming education starts with ensuring all children attain foundational learning--literacy, numeracy and socio-emotional skills which provide the building blocks for all other learning. To this end, a global coalition has been established, inviting governments and stakeholders to endorse the Commitment to Action on Foundational Learning as a first step to accelerate the agenda on foundational learning. Organized around the RAPID Framework, this report presents insights on the progress countries have made towards securing foundational learning, using data based on survey responses from 94 low- and middle-income countries and UNICEF's yearly monitoring exercise with its programme country offices. Complementing the Foundational Learning Action Tracker, an initiative by UNICEF and the Hempel Foundation, this report presents findings on the extent to which RAPID policy actions are being implemented and enabling systems are in place to support them, towards the goal of achieving foundational learning for all. [The Hempel Foundation provided support for this initiative.] (As Provided).
AnmerkungenUNICEF. 3 United Nations Plaza, New York, NY 10017. Tel: 212-326-7000; Fax: 212-887-7465; Web site: http://www.unicef.org/education
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: