Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCate, Leandra; Wetzstein, Lia; Kovacich, Katie
InstitutionUniversity of Washington, Community College Research Initiatives (CCRI)
TitelLearning from Students: How Teams Rethink Their STEM Transfer Process through Student Input. Data Note 3. STEM Transfer Partnership Series
Quelle(2023), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSTEM Education; Student Attitudes; Educational Change; Data Collection; Partnerships in Education; Community College Students; College Transfer Students; Intercollegiate Cooperation
AbstractOne of the key commitments of the Community College Research Initiatives (CCRI's) STEM Transfer Partnership (STP) program is to transform STEM transfer pathways and improve outcomes for students from low-income backgrounds using student input. Student input is an essential element in institutional transformation for student success but the process of cultivating student input involves creative rethinking of data collection strategies. This data note documents the collaborative work of community college and university partnerships to collect student input and translate that data into improvements in the STEM transfer pathway. The authors find that these partnerships are developing contextually responsive, multifaceted strategies for incorporating student input that prioritize student engagement and clarifying information systems. (ERIC).
AnmerkungenCommunity College Research Initiatives. University of Washington, 4333 Brooklyn Avenue NE, UW Tower, T-12, Box 359447, Seattle, WA 98195. Tel: 206-616-0722; e-mail: ccri@uw.edu; Web site: https://www.washington.edu/ccri/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: