Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBreitkreuz, Karen R.; Songer, Anthony
TitelThe Foundation for Interdisciplinary Team Learning in the 360 Degree Global Ed Model
Quelle(2022), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Breitkreuz, Karen R.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterInternational Cooperation; Service Learning; Interdisciplinary Approach; Science Education; Models; Outcomes of Education; Dialogs (Language); Cultural Awareness; Foreign Countries; Undergraduate Students; Elementary Schools; Belize; Idaho
AbstractThe 360 Degree Global Education Model (360 Global Ed Model) provides a comprehensive framework for creating meaningful interdisciplinary student team learning through international service learning. Providing successful multi-disciplined undergraduate education necessitates creating a foundation for productive team-science based learning between disciplines. The pedagogical foundation employed by Breitkreuz and Songer within the 360 Global Ed model creates a shared values student dialogue for enhancing undergraduate team learning and performance. This paper provides a summary of the 360 Global Ed Model, a discussion of methods used to create a student shared dialogue ("Team Learning Foundation"), lessons learned, and student outcomes. Methods for shared dialogues include creating a team-defined mission, team-defined behavioral standards, building shared cultural understandings and expectations for developing cultural intelligence, and developing realistic expectations for interpersonal understandings through use of self-assessments. Student team-led projects provide an authentic context impetus for implementing the team learning foundation. [For the full proceedings, see ED631133.] (As Provided).
AnmerkungenInternational Society for Technology, Education, and Science. 944 Maysey Drive, San Antonio, TX 78227. Tel: 515-294-1075; Fax: 515-294-1003; email: istesoffice@gmail.com; Web site: http://www.istes.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: