Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGonzalez Hernandez, Vanessa
InstitutionMiami-Dade County Public Schools, Research Services
TitelSummary of 2021-2022 Graduates by Diploma Type. Research Brief. Volume 2204
Quelle(2023), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPublic Schools; High School Graduates; Graduation Requirements; Advanced Placement Programs; Academic Achievement; Bilingualism; Recognition (Achievement); Certification; Florida (Miami)
AbstractM-DCPS had 20,833 graduates in the 2021-2022 academic year as of June 2022. Most students, 89%, achieved a standard diploma (24 credits). Some students chose an alternative curriculum where 857 (4%) achieved an Advanced International Certificate of Education (AICE) diploma and 454 (2%) achieved an International Baccalaureate (IB) diploma. An additional 364 (2%) students earned an Academically Challenging Curriculum to Enhance Learning (ACCEL) 18-credit diploma. Nearly a third of graduates earned the Superintendent's Diploma of Distinction for outstanding academics and community service. Florida's Scholar and Merit diploma designations were awarded to 5,797 (28%) graduates demonstrating academic strength and/or success in attaining career industry certifications. This year 2,986 (14%) students also earned the Florida Seal of Biliteracy, in Gold or Silver, demonstrating mastery of a foreign language. [For the previous report, "Summary of 2020-2021 Graduates by Diploma Type. Research Brief. Volume 2103," see ED618105.] (As Provided).
AnmerkungenResearch Services, Miami-Dade County Public Schools. 1450 NE Second Avenue, Miami, FL 33132. Tel: 305-995-1000; Fax: 305-995-7521; Web site: https://www3.dadeschools.net/home
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: