Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDeNeal, Jen; Hatch, Emily; Kingston, Bradley
InstitutionEducation Trust-Midwest
TitelEliminating the Opportunity Gaps: Creating a Truly Fair and Equitable Funding System
Quelle(2023), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEqual Education; Educational Finance; Minority Group Students; Low Income Students; Students with Disabilities; English Language Learners; Public Education; Educational Policy; State Policy; Educational Legislation; State Legislation; Michigan
AbstractAccording to a new analysis by The Education Trust-Midwest, Michigan is underfunding students from low-income backgrounds and English Learners by an estimated $5.1 billion annually compared to what leading states practice and what research indicates is needed for those students to succeed. The analysis also found that Michigan is near the bottom for the additional funding the state provides for both English Learners and students from low-income backgrounds, leaving substantial funding gaps. To build a truly fair and equitable funding system in Michigan, policymakers have an immediate opportunity to work toward what leading states and research recommends. Those include: (1) enshrine in law an Opportunity Index; (2) create a weighted student funding formula for English learners; and (3) act decisively to close the shortfall gap in special education funding. (ERIC).
AnmerkungenEducation Trust-Midwest. 301 East Liberty Street Suite 650, Ann Arbor, MI 48104. Tel: 734-619-8008; Fax: 734-619-8009; Web site: http://www.edtrust.org/midwest
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: