Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCameron, Margaux; Johnson, Ruby; Lacy, T. Austin; Wu, Joanna; Siegel, Peter; Holley, Jordan; Wine, Jennifer; Hunt-White, Tracy
InstitutionNational Center for Education Statistics (NCES) (ED/IES); RTI International
Titel2019-20 National Postsecondary Student Aid Study (NPSAS:20) First Look at Student Financial Aid Estimates for 2019-20. Supplemental Tables, by Institution State. NCES 2023-466
Quelle(2023), (17 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Student Financial Aid; Undergraduate Students; Institutional Characteristics; Gender Differences; Racial Differences; Attendance Patterns; Family Income; Dependents; Grants; Student Loan Programs; State Federal Aid; Private Financial Support; Scholarships; Educational Legislation; Federal Legislation; Higher Education; Veterans; United States; Puerto Rico
AbstractThis First Look report presents selected findings about student financial aid during the 2019-20 academic year. This document contains supplemental tables which feature state-level percentages of students receiving aid and average amounts received by undergraduate students. These findings are based on data from the 2019-20 National Postsecondary Student Aid Study (NPSAS:20). NPSAS:20 is a national study of undergraduate and graduate students enrolled any time between July 1, 2019, and June 30, 2020, in institutions that can participate in federal financial aid programs. The main purpose of NPSAS:20 is to measure how students and their families pay for postsecondary education and, particularly, their receipt of federal student aid given through Title IV of the Higher Education Act. [For the full report, see ED629547. For the summary, see ED629548.] (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: