Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionWashington State Department of Children, Youth, and Families (DCYF); Washington Office of Superintendent of Public Instruction
TitelAdvancing Integrated and Inclusive Programs for Preschool-Aged Children
Quelle(2022), (52 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPreschool Children; Inclusion; State Programs; Government Role; Educational Legislation; Preschool Education; Agency Role; Tribally Controlled Education; Tribal Sovereignty; Integrated Services; Indigenous Populations; Minority Group Students; Students with Disabilities; State Legislation; Mainstreaming; Child Care; Equal Education; Washington
AbstractThis is a technical report of agency actions and legislative recommendations for programs regulated by the state or government-to-government responsibilities that must be met for children aged 3-5. As changes in PreK services affect enrollment in birth-3 and school-age care, impacts on these other programs are vital to alignment work. Partnering with tribal nations and Washington State Department of Children, Youth, and Families (DCYF) and the Office of Superintendent of Public Instruction (OSPI) advisory groups to implement the Centennial Accord is essential to this work. The state honors tribal sovereignty and sustains government-to-government partnerships with tribes. Input from native families and tribal representatives are embedded in this report. (ERIC).
AnmerkungenWashington State Department of Children, Youth, and Families. e-mail: communications@dcyf.wa.gov; Web site: https://www.dcyf.wa.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: