Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Forum on Education Statistics (ED/IES); Quality Information Partners, Inc. (QIP)
TitelUsing Education Indicators: A Forum Guide for State and Local Education Agencies. NFES 2022132
Quelle(2022), (50 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Educational Indicators; State Departments of Education; School Districts; Data Use; Data Collection; Educational Change; Barriers; Problem Solving
Abstract"Using Education Indicators: A Forum Guide for State and Local Education Agencies" was developed to provide timely and useful information on education indicators, how their collection and use have changed over time, and how agencies use them strategically. Since the publication of the 2005 document "Forum Guide to Education Indicators," [see ED485637] many advancements in education have impacted indicators, including changes to data systems (such as improved longitudinal data systems), federal data collections and accountability systems, legislation, mandatory public reporting, privacy protections, and data security. This new resource highlights best practices for using indicators, adjustments over time to the collection and use of indicators, shifts in types of relevant indicators, and what possibilities local and state education agencies (LEAs and SEAs) see for the effective use of indicators in the future. [This report was prepared by the National Forum on Education Statistics' Education Indicators Working Group.] (As Provided).
AnmerkungenNational Forum on Education Statistics. 1990 K Street NW Room 9095, Washington, DC 2006. Fax: 202-502-7475; Web site: http://nces.ed.gov/forum/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: