Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKent Spanos, Kristin
InstitutionGeorge W. Bush Presidential Center, George W. Bush Institute
TitelHelping Our New Afghan Neighbors Learn, Earn, Belong, & Contribute: Bush Institute Policy Recommendations
Quelle(2022), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterRefugees; Land Settlement; English (Second Language); Second Language Learning; Second Language Instruction; Language Proficiency; Educational Attainment; Public Agencies; Entrepreneurship; Womens Education; Barriers; Military Personnel; Community Leaders; Work Experience; Creative Thinking; Empowerment; Job Training; Employment Opportunities; Community Colleges; Government School Relationship; Civil Rights; Local Government; Public Policy; Immigrants; Nonprofit Organizations
AbstractThe Biden Administration expects to resettle 95,000 Afghan evacuees in communities across the United States by September 2022. Some evacuees come to the United States with strong English proficiency and years of experience working as entrepreneurs or community leaders or for the United States military. Others, especially women, have had limited opportunities to achieve an education or learn English. City governments and resettlement agencies cannot respond to these diverse needs on their own. Because of this, the State Department launched a partnership with the nonprofit Welcome.US to coordinate the resettlement efforts to meet these disparate needs and encourage groups working with Afghan evacuees to think creatively about how they can channel their unique skills and resources to help our new Afghan neighbors. (ERIC).
AnmerkungenGeorge W. Bush Institute, Education Reform Initiative. 2943 SMU Boulevard, Dallas, TX 75205. Tel: 214-200-4300; e-mail: educationreform@bushcenter.org; Web site: http://www.bushcenter.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: