Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYounggren, Naomi; Barton, Lauren; Rooney, Robin; Scheibe, Faith
InstitutionEarly Childhood Technical Assistance (ECTA) Center; Center for IDEA Early Childhood Data Systems (DaSy)
TitelAligning a Child's Functional Skills with the Breadth of the Three Child Outcomes. Updated
Quelle(2022), (16 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDaily Living Skills; Child Behavior; Outcomes of Education; Special Education; Preschool Education; Early Intervention; Emotional Development; Social Development; Knowledge Level; Skill Development; Educational Legislation; Federal Legislation; Students with Disabilities; Child Development
AbstractThis document supports high-quality Child Outcomes Summary (COS) ratings by helping teams connect their observations of children's functional skills and behaviors with three child outcomes: (1) Positive Social-Emotional Skills; (2) Acquisition and Use of Knowledge and Skills; and (3) Use of Appropriate Behaviors to Meet Needs. Effectively aligning functional skills and outcomes will help Part C early intervention and Part B, Section 619 preschool special education program teams improve their outcome measurement. By making connections between provider and caregiver observations with the three child outcomes, it becomes increasingly natural for teams to identify a child's functional skills, align those skills to the three child outcomes, and determine an accurate and consistent Child Outcomes Summary (COS) rating. (ERIC).
AnmerkungenCenter for IDEA Early Childhood Data Systems (DaSy). 333 Ravenswood Avenue BS 140, Menlo Park, CA 94025. Tel: 650-859-3881; e-mail: dasycenter@sri.com; Web site: https://dasycenter.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: