Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTadlock, J.
InstitutionSouthern Regional Education Board (SREB)
TitelHow a Network of Jefferson County Schools Partnered to Accelerate Sustainable Change. Case Study
Quelle(2022), (14 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGrade 8; Grade 9; Blacks; African American Students; Hispanic American Students; Low Income Students; Mathematics Achievement; Educational Improvement; Theory Practice Relationship; Teacher Collaboration; At Risk Students; Alabama
AbstractIn this case study, learn how the Southern Regional Education Board (SREB) partnered with 12 schools in Jefferson County, Alabama, to form networked improvement communities focused on promoting meaningful, sustainable change. Their goal was simple yet bold: Harness improvement science and continuous improvement strategies to accelerate eighth- and ninth-grade math achievement for Black, Latinx and low-income students. Three years and one pandemic later, SREB and Jefferson County educators reflected on the successes, challenges and lessons learned from their efforts. (As Provided).
AnmerkungenSouthern Regional Education Board. 592 10th Street NW, Atlanta, GA 30318-5790. Tel: 404-875-9211; Fax: 404-872-1477; e-mail: publications@sreb.org; Web site: http://www.sreb.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: