Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCarter, Victor Coy, Jr.
InstitutionRegion 10 Comprehensive Center; University of Wisconsin-Madison, Wisconsin Center for Education Research (WCER); University of Minnesota, Center for Applied Research and Educational Improvement (CAREI); Education Analytics, Inc.
TitelTrends in the State of Teaching in the United States and Minnesota
Quelle(2021), (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Trends; Elementary Secondary Education; COVID-19; Pandemics; Teacher Certification; Teacher Shortage; Minority Group Teachers; Age Differences; Gender Differences; Comparative Analysis; United States; Minnesota
AbstractAs the impact of the COVID-19 pandemic exacerbates existing racial inequities, the spotlight shines on Minnesota's gaps in income, health care, housing, and college completion rates. Most notably, COVID-19 is significantly impacting K-12 education. Forced to evacuate school buildings and shift to teaching and learning online, this is a necessary time to reflect on and reevaluate K-12 education. In 2018, researchers examined the state of teaching in the United States. Covering approximately three decades of teaching, the researchers highlight seven notable trends in the United States teaching workforce that are examined in this report. The current state of teaching in Minnesota is also examined in this report. The authors draw parallels in the themes identified by the state of teaching in the United States and Minnesota. (ERIC).
AnmerkungenBoard of Regents of the University of Wisconsin System, University of Wisconsin-Madison, Research and Sponsored Programs, 21 North Park Street Suite 6401, Madison, WI 53715. Web site: https://wmcc10.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: