Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMejia, Marisol Cuellar; Rodriguez, Olga; Johnson, Hans; Perez, Cesar Alesi
InstitutionPublic Policy Institute of California (PPIC)
TitelCommunity College English in California's New Era of Student Access. Technical Appendices
Quelle(2022), (34 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Community Colleges; Required Courses; Equal Education; COVID-19; Pandemics; Remedial Instruction; Academic Persistence; State Legislation; Educational Legislation; Writing (Composition); College English; Outcomes of Education; Access to Education; Two Year College Students; Enrollment Trends; College Enrollment; Minority Group Students; At Risk Students; Racism; Achievement Gap; California
AbstractCalifornia's community colleges began implementing Assembly Bill 705 (AB 705) in fall 2019, making major assessment and placement reforms that moved students away from remedial prerequisites for English and math and into transfer-level courses. In the full report, the authors examine the progress colleges and students have made in shifting toward transfer-level English courses through fall 2020; they also look at the impact of the pandemic and the shift to online learning on AB 705 implementation. The following technical appendices accompany the full report: (1) Data; (2) Tables and Figures; and (3) Qualitative Interview Analysis. [For the full report, see ED623601. For the Policy Brief, see ED623556.] (ERIC).
AnmerkungenPublic Policy Institute of California. 500 Washington Street Suite 800, San Francisco, CA 94111. Tel: 415-291-4400; Fax: 415-291-4401; Web site: http://www.ppic.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: