Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionHunt Institute
TitelAttainment for All: Postsecondary Pathways. Overcoming the Cumulative Effect of Racial and Ethnic Discrimination across the Education Continuum
Quelle(2022), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Attainment; Postsecondary Education; Access to Education; Racial Discrimination; Ethnic Groups; Social Discrimination; Equal Education; Barriers; Best Practices; Educational Policy; Educational Finance; Educational Equity (Finance); Student Financial Aid; Integrated Services; Social Capital
AbstractFrom Fall 2019 through Spring 2020, The Hunt Institute released a series of policy briefs, "Attainment for All: Postsecondary Pathways," that highlighted scalable state-level strategies to boost postsecondary attainment rates among specific student subpopulations including high school graduates, first-generation students, and adult learners. Building upon the momentum of this series, the higher education team at The Hunt Institute has authored a follow-up series of briefs that further explore the intersection between equity and efforts to raise postsecondary attainment rates. This brief is the first of the three-part "Attainment for All: Postsecondary Pathways" follow-up series. This brief explores the idea of embedding equity across the education continuum to boost postsecondary attainment, identifies barriers to achieving equity, and includes examples of states' work to ensure equity across the education continuum. [For the second brief, see ED599442. For the third brief, see ED599443.] (ERIC).
AnmerkungenHunt Institute. 4000 Centregreen Way Suite 301, Cary, NC 27513. e-mail: info@hunt-institute.org; Web site: https://hunt-institute.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: