Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWalker, Lisa J.; Tozer, Steven E.
InstitutionUniversity of Illinois Chicago (UIC), Center for Urban Education Leadership (CUEL)
TitelToward the Continuous Improvement of Chicago Public Schools' High Churn Elementary Schools
Quelle(2021), (24 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Improvement; Elementary Schools; Public Schools; Institutional Characteristics; Attendance; Enrollment Trends; Barriers; Accountability; Student Mobility; Homeless People; Teacher Effectiveness; School Restructuring; Teacher Attendance; Measurement Techniques; Educational Policy; Capacity Building; Teacher Persistence; Faculty Mobility; Disadvantaged Schools; Academic Achievement; Illinois (Chicago)
AbstractThe UIC Center for Urban Education Leadership (CUEL) brief is an analysis that examines schools that have historically struggled to improve within the context of the Chicago Public Schools SQRP Accountability System. In this research brief, CUEL researchers advance the term 'high churn" to describe a school type that has proven particularly challenging to improve. These schools exhibit comparatively high instability in student enrollment and attendance evidenced in rates of student mobility, chronic absence, and student homelessness. Teacher instability is also common in these schools. Walker and Tozer make the case for envisioning new improvement foci and approaches in these sorts of schools. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: