Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHolcombe, Elizabeth; Kezar, Adrianna; Dizon, Jude Paul Matias; Vigil, Darsella; Ueda, Natsumi
InstitutionAmerican Council on Education; University of Southern California, Pullias Center for Higher Education
TitelOrganizing Shared Equity Leadership: Four Approaches to Structuring the Work. On Shared Equity Leadership Series
Quelle(2022), (33 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterParticipative Decision Making; Leadership Styles; Higher Education; College Administration; Diversity (Institutional); Administrator Role; Teamwork; Values; Equal Education; Student Diversity; Minority Group Students; Minority Serving Institutions; Leadership Responsibility; Models
AbstractIn this report, the second in the On Shared Equity Leadership series, we highlight four distinct ways to structure Shared Equity Leadership (SEL) that we observed from our participating institutions. We lay the groundwork for understanding these structures by first describing some of the more common or traditional ways that diversity leadership has been structured in higher education, followed by a brief overview of shared leadership structures and then a detailed analysis of the four SEL models. We conclude with examples that show how institutions can reward and incentivize the development of these models. [Jordan Harper contributed to this study and report.] (As Provided).
AnmerkungenPullias Center for Higher Education. University of Southern California Rossier School of Education, Waite Phillips Hall Room 701, 3470 Trousdale Parkway, Los Angeles, CA 90089. Tel: 213-740-7218; Fax: 213-740-3889; e-mail: pullias@usc.edu; Web site: http://pullias.usc.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: