Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchneyderman, Aleksandr
InstitutionMiami-Dade County Public Schools, Research Services
TitelEnglish Language Learners and Their Academic Progress: 2011-2012
Quelle(2013), (23 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Academic Achievement; Grade Repetition; State Standards; Public Schools; English (Second Language); Second Language Learning; Graduation Rate; Counties; Limited English Speaking; Language Tests; Achievement Gains; Educational Trends; Achievement Tests; English Language Learners; Language Proficiency; Elementary Secondary Education; Dropout Rate; Student Characteristics; Florida; Florida Comprehensive Assessment Test
AbstractThis is the 2011-2012 annual report on the academic progress of English language learners in Miami-Dade County Public Schools. The purpose of the report is to: (1) Describe the demographic characteristics of students classified as English Language Learners (ELL) in Miami-Dade County Public Schools (M-DCPS); (2) Provide data regarding ELL students' academic performance on the 2011 and 2012 Florida Comprehensive Assessment Test 2.0 (FCAT 2.0); (3) Describe the progress made by ELL students in English language acquisition based on the results of the 2011 and 2012 Comprehensive English Language Learning Assessment (CELLA); (4) Discuss the District's progress in achieving the Annual Measurable Achievement Objectives (AMAOs); (5) Contrast 2012 high school graduation percentages of ELL and all M-DCPS students; and (6) Examine 2012 in-grade retention rates for ELL students. [For "English Language Learners and Their Academic Progress: 2010-2011," see ED536260.] (ERIC).
AnmerkungenResearch Services, Miami-Dade County Public Schools. 1450 NE Second Avenue, Miami, FL 33132. Tel: 305-995-1000; Fax: 305-995-7521; Web site: https://www3.dadeschools.net/home
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: