Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWilletts, David
InstitutionHigher Education Policy Institute (HEPI) (United Kingdom)
TitelBoosting Higher Education While Cutting Public Spending. HEPI Report 142
Quelle(2021), (92 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-908240-84-2
SchlagwörterAccess to Education; Educational Finance; Higher Education; Vocational Education; Adult Education; Foreign Countries; Paying for College; Lifelong Learning; Student Loan Programs; Public Support; Financial Support; Postsecondary Education; United Kingdom (England); Germany
AbstractUniversities can help level up by boosting earnings, transforming towns and delivering vocational and technical education. They fulfil the aspirations of many young people. In this paper, David Willetts explores how to boost participation in higher education while cutting public spending. He argues it is reasonable to expect graduates to pay for the benefits they enjoy as a result of their university education. (As Provided).
AnmerkungenHigher Education Policy Institute. 99 Banbury Road, Oxford, OX26JX, UK. Tel: +44-1865-284450; Fax: +44-1865-284449; e-mail: info@hepi.ac.uk; Web site: http://www.hepi.ac.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: