Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMinistry of Education (British Columbia)
TitelAboriginal Report 2016/17-2020/21: How Are We Doing?
Quelle(2021), (55 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Canada Natives; American Indian Students; Public Schools; Elementary Secondary Education; Grades (Scholastic); Educational Attainment; College Attendance; Postsecondary Education; Educational Experience; Residential Care; School Districts; Kindergarten; Foreign Countries; Numeracy; Reading Achievement; Exit Examinations; Nontraditional Education; Students with Disabilities; Mathematics Achievement; Grade 3; Grade 4; Grade 7; Grade 12; Grade 10; Gender Differences; Graduation Rate; Adult Education; English; American Indian Languages; Science Achievement; Literacy; Achievement Tests
AbstractThis report provides information about the performance of Aboriginal students (including adults) in British Columbia's public schools. Ten sections include: (1) Introduction; (2) Student and District Context (Kindergarten-Grade 12), 2016/17-2020/21; (3) Foundation Skills Assessment (FSA) Grades 4 and 7, 2016/17-2020/21; (4) Graduation Assessments & Course Marks, 2020/21; (5) Transitions, 2015/16-2020/21; (6) School Completion, 2016/17-2020/21; (7) Education Experiences of Children and Youth in Care, 2015/16-2019/20; (8) Post-Secondary Transitions, 2016/17-2019/20; (9) Student Learning Survey Results, 2016/17-2020/21; and (10) Glossary. [This report was produced by the Governance and Analytics Division of the Ministry of Education (British Columbia). For "Aboriginal Report 2012/13-2016/17: How Are We Doing?," see ED586110.] (ERIC).
AnmerkungenBritish Columbia Ministry of Education. P.O. Box 9146, Station Provincial Government, Victoria, BC V8W 9H1, Canada. Tel: 1-888-879-1166; Web site: http://www.gov.bc.ca/bced/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: