Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGafoor, K. Abdul
TitelConcerning Constructivist Science Teacher Education in Kerala Schools
Quelle11 (2018) 2, S.9-14 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Gafoor, K. Abdul)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2229-502X
SchlagwörterForeign Countries; Science Instruction; Science Teachers; Constructivism (Learning); Teaching Methods; Teacher Education Programs; Teacher Competencies; Classroom Environment; Evaluation Methods; Student Evaluation; India
AbstractThis paper attempts to put together with implications of some of the observed drawbacks the author as an educator and researcher has observed in science teaching practices in the school of Kerala for the benefit of student teachers and science teachers. While the observations mostly in the earlier half of this note are situated in Kerala's context and based on empirical data obtained through research, others mostly in the latter half are ideas accumulated from reading and analysis of literature, especially on constructivist science teacher education practices overseas. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: