Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOffice of English Language Acquisition (OELA) (ED)
TitelEnglish Learners: Absenteeism, Retention, and Suspension
Quelle(2020), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; English Language Learners; Attendance; Suspension; Elementary Secondary Education; Grade Repetition; Gender Differences
AbstractThe Office of English Language Acquisition (OELA) has synthesized key data on English learners (ELs) into two-page sheets on a variety of subjects. This fact sheet reports data from the 2015-16 Civil Rights Data Collection (CRDC), a survey of nearly all public schools and school districts in the United States, which includes data on chronic student absenteeism, student retention, and in-school and out-of-school student suspension. This fact sheet focuses on: (1) Percentage of K-12 Students Who Were Chronically Absent by English Learner Status: School Year 2015-16; (2) Percentage of K-12 Students Who Were Promoted and Retained by English Learner Status: School Year 2015-16; (3) Percentage of K-12 Students Who Received an Out-of-School Suspension by Gender and English Learner Status: School Year 2015-16; and (4) Days of Instruction Lost per 100 K-12 Students Due to Out-of-School Suspension: School Year 2015-16. (ERIC).
AnmerkungenOffice of English Language Acquisition, US Department of Education. 400 Maryland Ave SW, Washington, DC 20202. Tel: 877-424-1616; e-mail: edpubs@edpubs.ed.gov; Web site: https://www2.ed.gov/about/offices/list/oela/index.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: