Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionBritish Columbia Teachers' Federation (BCTF) (Canada)
TitelClosing the Gap: A Brief to the Fair Wages Commission -- Living Wage from the British Columbia Teachers' Federation
Quelle(2019), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterUnions; Living Standards; Wages; Poverty; Foreign Countries; Public Policy; Federal Programs; State Programs; Canada
AbstractWages below the living wage are poverty wages for many households. For decades, teachers have been clear about the damaging impact poverty has on childhood development in particular, as well as on individuals and communities as a whole. Teachers experience first-hand the impact that poverty has on children, how it leaves children more vulnerable in so many respects. Poverty means that some children have fewer chances to reach the full development of their human capacities. If education has the potential to be a great equalizer in society, then the persistence of poverty, especially among children, works to undermine its goals. British Columbia teachers have been proud to support the staged increase in the minimum wage to $15 across the province, in line with the opening recommendations of the Fair Wages Commission. With full implementation of this initial goal just two years away, teachers strongly support further increases to the minimum wage that would close the gap between it and the living wage. (ERIC).
AnmerkungenBritish Columbia Teachers' Federation. 100-550 West 6th Avenue, Vancouver, BC V5Z 4P2, Canada. Tel: 800-663-9163; Tel: 604-871-2283; Web site: http://www.bctf.ca
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: