Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Institution21st Century School Fund; National Council on School Facilities (NCSF)
Titel2018 State Profiles Update for the State of Our Schools Report 2016
Quelle(2018), (151 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; School Buildings; Educational Facilities; Elementary Secondary Education; Public Schools; Expenditures; Educational Finance; School Maintenance; School Construction; Financial Support; School Districts; Debt (Financial); Standards; Investment; Enrollment; Facilities Management; United States
AbstractThe National Council on School Facilities is interested in maintaining good quality local, state, and national facilities data that can be analyzed and reported to inform policy, practice, and spending. The "State of Our Schools" 2016 report examined 20 years of school district and state funding for K-12 public school facilities FY1994-2013. The present report updates the building area data and current replacement value data. For each state, school district FY2014, FY2015, and FY2016 data reported to the U.S. Census of Governments is provided. This is followed by a state fact sheet that provides spending and investment data within a standards framework to encourage a solutions-oriented public dialogue on how each state can provide healthy, safe, and educationally appropriate schools for all students. [For the companion report, "State of Our Schools: America's K-12 Facilities 2016," see ED581630.] (ERIC).
Anmerkungen21st Century School Fund. 1816 12th Street NW, Thurgood Marshall Center, Washington, DC 20009. Tel: 202-745-3745; Fax: 202-745-1713; e-mail: info@21csf.org; Web site: http://www.21csf.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: