Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGilfus, Stephen
InstitutionGilfus Education Group
TitelPromise of Community Changes Education Technology Paradigms
Quelle(2010), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCommunities of Practice; Educational Technology; Internet; Inquiry; Community Education; Cooperative Learning; Knowledge Management; Integrated Learning Systems; Social Networks; Web 2.0 Technologies; Nonformal Education; Learning Theories; Learner Engagement; Academic Achievement; Educational Change; Universities; Business
AbstractThe Gilfus Education Group predicts that over the next few years, educators will make great progress in combining existing technology capabilities with the practices and theories of learning communities to develop a vigorous community learning platform which enables a richer set of educational experiences and facilitates the positive effects characterized by researchers. We are excited to share how a new paradigm of community, context and content can fulfill the greater promise of community increasing student engagement and academic achievement. The robust capabilities made possible by a Community Platform for Education could supersede and altogether displace the very notion of an LMS [Learning Management Systems]. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: