Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionLearning and Work Institute (United Kingdom)
TitelHealthy, Wealthy and Wise: The Impact of Adult Learning across the UK, 2015-17
Quelle(2017), (40 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Adult Learning; Adult Education; Outcomes of Education; Definitions; Physical Health; Mental Health; Well Being; Life Style; Employment; Productivity; Community; Social Capital; Sustainability; Aging (Individuals); Job Skills; Skill Development; Educational Policy; Inclusion; United Kingdom
AbstractSince 2015, as part of our work for the European Agenda for Adult Learning, L&W and its partners across the UK have been researching and discussing the impact of adult learning. We have done this through the Impact Forums established in 2014 which meet in England, Northern Ireland, Scotland, and Wales every quarter. For these meetings we commissioned stimulus papers that reviewed evidence of the impact of adult learning under three broad themes: health, work, and communities. This report represents a distillation of key messages from the research papers, which were discussed at the Impact Forums, and the case studies submitted. We hope it will stimulate debate about the critical role of adult learning across the UK and Europe. [Foreword by Stephen Evans. Authors of the stimulus papers: Jan Eldred, Kathryn James, Jane Mansour, and Mark Ravenhall.] (As Provided).
AnmerkungenLearning and Work Institute. 21 De Montfort St, Leicester LE1 7GL UK. Tel: +44-0116-204-4200; Fax: +44-0116-204-6988; e-mail: enquiries@learningandwork.org.uk; Web site: http://www.learningandwork.org.uk/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: